Prezentacja Google Analytics 360 Suite

Google Analytics na swoim oficjalnym blogu ogłosiło wielkie wydarzenie. Google prezentuje pakiet Google Analytics 360 Suite nowe narzędzie dla marketerów. Dzięki temu narzędziu będziemy mogli bardziej zrozumieć cały proces zakupowy, który użytkownicy wykonują na co dzień w sieci.

Jak działa narzędzie ?

Google Analytics 360 Suite zbiera dane z różnych źródeł i pokazuje nam, jak nasi potencjalni klienci poszukują danego produktu oraz jak dokonują jego zakupu. Ponadto daje nam ono możliwość jaki to produkt najczęściej kupuje dana grupa klientów oraz jak trafili oni na naszą stronę internetową. W znacznym stopniu powinno to ułatwić specjalistom AdWords tworzyć kampanie dla swoich klientów, dzięki czemu w większym stopniu można podnieść sprzedaż w sklepach internetowych.

Co wchodzi w skład pakietu Google Analytics 360 Suite ?

  • Analytics – pozwala na analizowanie wszystkich danych w jednym miejscu
  • TagManager – menadżer tagów
  • Optimize – pozwoli nam przetestować różne warianty naszej strony
  • Audience Center – umożliwi nam zrozumienie naszych klientów, dzięki zgromadzonym danym
  • Attribution – kiedyś Adometry, czyli monit skuteczności
  • Data Studio – do łatwej i pięknej wizualizacji raportu danych

Google Analytics 360 Suite

Podsumowując narzędzie jest dobrym pomysłem i powinno ułatwić w znaczący sposób prace marketingowców, w końcu wszystkie dane potrzebne nam do analiz itp. będą w jednym miejscu. Ponadto, dzięki gromadzonym danym jak i ich prezentowaniu, wspomoże to pracę między zespołami wewnątrz danego przedsiębiorstwa.

Wpis został opublikowany w kategorii: SEO.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *