Co powinien zawierać Audyt SEO?

Audyt Seo jest podstawą pozycjonowania. Polega na analizie danej strony internetowej, która będzie bardzo pomocna wykonawcy w swojej pracy, natomiast jest ważna również dla klienta, ponieważ może on kontrolować działania, jakie zostaną wykonane w celu pozycjonowania witryny.

audyt seo

Pozostaje nam zadać sobie pytanie – co powinno znaleźć się w audycie SEO ?

  • podstawowe informacje o witrynie, domenie
  • wskaźniki optymalizacji
  • dostosowanie do funkcjonowania na urządzeniach mobilnych lub jego brak
  • analiza meta tagów
  • analiza URL
  • analiza słów kluczowych
  • analiza konkurencji
  • analiza linków przychodzących
  • analiza aktywności w mediach społecznościowych

Dlaczego to konieczne?

Audyt SEO polecany jest szczególnie wtedy, gdy zmieniamy firmę, która będzie zajmowała się pozycjonowaniem naszej strony internetowej. Dzięki temu będziemy znali aktualny stan naszej strony oraz plany działań, jakie zamierza podjąć firma pozycjonująca. Mając w ręku taki dokument nie musimy się martwić, że ktoś nas oszuka i wyssie z naszego portfela wszystkie pieniądze za nic, a to niestety często się zdarza.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *