O czym nie możesz zapomnieć wdrażając content marketing?

W pozycjonowaniu stron internetowych każde działanie musi mieć jakiś cel, dlatego wdrażając content marketing powinieneś zastanowić się co chcesz przez to osiągnąć? Dla jednych najważniejsze jest zwiększenie sprzedaży a dla innych zbudowanie wizerunku czy też wypromowanie nowego produktu, a dla Ciebie?

content marketing

Analiza SWOT

Wybrałeś już swój główny cel, teraz musisz zrobić analizę konkurencji oraz analizę SWOT, czyli mocne i słabe strony oraz szanse i zagrożenia towarzyszące Twojemu projektowi. Bardzo ważne jest też poznanie trendów w internecie, aby dowiedzieć się czego szukają ewentualni klienci, co najchętniej kupują i wpisują w wyszukiwarkę. Musisz wiedzieć też kim jest grupa docelowa, do której chcesz dotrzeć – wiek, płeć, wykształcenie, zawód, zainteresowania itd; bez tych informacji nie ma możliwości realizacji założonego przez Ciebie celu. Wiesz juz wszystko o swojej grupie docelowej? Znakomicie, teraz możesz przystąpić do realizacji celów w odniesieniu do niej – dobranie odpowiedniego tonu wypowiedzi, charakterystycznych zwrotów, aby zostać dobrze zrozumianym.

Końcowym, ale rownież bardzo ważnym etapem content marketingu jest jego reklama. Możesz zastosować promocję przez marketing szeptany, media społecznościowe czy też adwords.

Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *