Styczniowa aktualizacja 2017 – wymagany protokół HTTPS

Jak już od dawna wiadomo i zostało potwierdzone protokół HTTPS jest jednym z czynników rankingowych algorytmu. Ostania aktualizacja Chrome 56 wymusi na właścicielach stron, sklepów internetowych przejścia na szyfrowany protokół HTTPS. Najbardziej odczują to właściciele E-commerce i właściciele stron, na których wpisujemy dane osobowe czyli tak naprawdę bardzo duża część internetu. Właściwie o co chodzi[…]


Ile kosztuje pozycjonowanie strony ? Efekt czy abonament ?

Możemy znaleźć wiele firm oraz osób, które oferują pozycjonowanie stron. Na pewno spotkamy się z dwoma modelami rozliczeń tzn. tak zwane pozycjonowanie na „efekt” czyli rozliczamy się wówczas, gdy firma czy osoba dostarczy nam frazy na ustalone pozycje. Drugi model rozliczenia to abonament, czyli przeważnie płacimy co miesiąc za działania SEO nie zależnie czy strona[…]


Pozycjonowanie organiczne czy Google Adwords ? Który sposób skuteczniejszy ?

Często zastanawiamy się nad tym zagadnieniem, gdy pragniemy zdobyć nowych klientów do naszego sklepu internetowego lub zachęcić do skorzystania z naszych usług. Zatem, który sposób będzie dla nas lepszy ? Bądź pierwszy w wynikach naturalnych Bycie numerem 1 lub nawet bycie w pierwszej 10-tce w wynikach wyszukiwania Google na konkurencyjne frazy nie należy do łatwych[…]


Co powinien zawierać Audyt SEO?

Audyt Seo jest podstawą pozycjonowania. Polega na analizie danej strony internetowej, która będzie bardzo pomocna wykonawcy w swojej pracy, natomiast jest ważna również dla klienta, ponieważ może on kontrolować działania, jakie zostaną wykonane w celu pozycjonowania witryny. Pozostaje nam zadać sobie pytanie – co powinno znaleźć się w audycie SEO ? podstawowe informacje o witrynie,[…]


Czynniki rankingowe Google

Efektywne pozycjonowanie stron jest bardzo trudną specjalnością, dlatego też w skrócie przedstawię Państwu czynniki, które wspomogą uzyskanie wysokiej pozycji w rankingu Google. W różnych źródłach  można znaleźć co najmniej kilkadziesiąt elementów mogących wyróżnić daną stronę w wyszukiwarce, jednakże ogólnie rzecz biorąc istnieją trzy najważniejsze: linki treści RankBrain Podstawą skutecznego pozycjonowania jest link building, czyli pozyskiwanie[…]


Dlaczego warto używać unikalnych treści na stronie ?

Unikalne treści na naszej stronie nie tylko mają wpływ na to, jak widzi naszą witrynę wyszukiwarka, ale również jak postrzegają ją osoby, które nas odwiedzają. Dzisiejszym wpisem postaram się rozszerzyć lekko temat i przybliżyć nieco ten ważny aspekt. Jaki ma wpływ powielona treść pod SEO ? Każdy content na naszej stronie powinien być unikalny, jeżeli[…]


Prezentacja Google Analytics 360 Suite

Google Analytics na swoim oficjalnym blogu ogłosiło wielkie wydarzenie. Google prezentuje pakiet Google Analytics 360 Suite nowe narzędzie dla marketerów. Dzięki temu narzędziu będziemy mogli bardziej zrozumieć cały proces zakupowy, który użytkownicy wykonują na co dzień w sieci. Jak działa narzędzie ? Google Analytics 360 Suite zbiera dane z różnych źródeł i pokazuje nam, jak[…]


RankBrain

RankBrain, czyli tzw. Sztuczna inteligencja, która jest po prostu aktualizacją algorytmu, wprowadzoną przez Google rok temu. Wiele osób pewnie zadaje sobie pytanie czy taka zmiana była konieczna? Warto zacząć od wyjaśnienia, na czym polega działanie sztucznej inteligencji wprowadzonej przez Google. Greg Corrado twierdzi, że „RankBrain pomaga Mountain View radzić sobie z 15% zapytań, których system[…]


Nowe przyciski na facebooku

Doczekaliśmy się nowych przycisków na facebooku, dzięki którym możemy wyrazić w różny sposób nasze emocje do poszczególnych postów. Przypomnę, iż do tej pory mogliśmy jedynie użyć słynnego „like”, czyli polubienia. Teraz na facebooku możemy używać takich przycisków jak : „love” kierując do kogoś uczucia, „Hahah” jak nas tylko coś rozbawiło możemy teraz bez komentarza o[…]