Styczniowa aktualizacja 2017 – wymagany protokół HTTPS

Jak już od dawna wiadomo i zostało potwierdzone protokół HTTPS jest jednym z czynników rankingowych algorytmu. Ostania aktualizacja Chrome 56 wymusi na właścicielach stron, sklepów internetowych przejścia na szyfrowany protokół HTTPS. Najbardziej odczują to właściciele E-commerce i właściciele stron, na których wpisujemy dane osobowe czyli tak naprawdę bardzo duża część internetu. Właściwie o co chodzi[…]


Ile kosztuje pozycjonowanie strony ? Efekt czy abonament ?

Możemy znaleźć wiele firm oraz osób, które oferują pozycjonowanie stron. Na pewno spotkamy się z dwoma modelami rozliczeń tzn. tak zwane pozycjonowanie na „efekt” czyli rozliczamy się wówczas, gdy firma czy osoba dostarczy nam frazy na ustalone pozycje. Drugi model rozliczenia to abonament, czyli przeważnie płacimy co miesiąc za działania SEO nie zależnie czy strona[…]


Pozycjonowanie organiczne czy Google Adwords ? Który sposób skuteczniejszy ?

Często zastanawiamy się nad tym zagadnieniem, gdy pragniemy zdobyć nowych klientów do naszego sklepu internetowego lub zachęcić do skorzystania z naszych usług. Zatem, który sposób będzie dla nas lepszy ? Bądź pierwszy w wynikach naturalnych Bycie numerem 1 lub nawet bycie w pierwszej 10-tce w wynikach wyszukiwania Google na konkurencyjne frazy nie należy do łatwych[…]


Co powinien zawierać Audyt SEO?

Audyt Seo jest podstawą pozycjonowania. Polega na analizie danej strony internetowej, która będzie bardzo pomocna wykonawcy w swojej pracy, natomiast jest ważna również dla klienta, ponieważ może on kontrolować działania, jakie zostaną wykonane w celu pozycjonowania witryny. Pozostaje nam zadać sobie pytanie – co powinno znaleźć się w audycie SEO ? podstawowe informacje o witrynie,[…]


Czynniki rankingowe Google

Efektywne pozycjonowanie stron jest bardzo trudną specjalnością, dlatego też w skrócie przedstawię Państwu czynniki, które wspomogą uzyskanie wysokiej pozycji w rankingu Google. W różnych źródłach  można znaleźć co najmniej kilkadziesiąt elementów mogących wyróżnić daną stronę w wyszukiwarce, jednakże ogólnie rzecz biorąc istnieją trzy najważniejsze: linki treści RankBrain Podstawą skutecznego pozycjonowania jest link building, czyli pozyskiwanie[…]


JAK WYPOZYCJONOWAĆ BLOGA?

W dzisiejszych czasach bardzo popularne stało się prowadzenie blogów w internecie na różne tematy od mody i macierzyństwo po fotografię czy motoryzację. Temat ten dotyczy także Ciebie? Dowiedz się jak sprawić, aby Twój blog zajął pierwsze miejsca w rankingu pozycji Google! Na początku zapamiętaj ważną zasadę, którą stosują najwięksi blogerzy – pozycjonując bloga musisz pozycjonować[…]


O czym nie możesz zapomnieć wdrażając content marketing?

W pozycjonowaniu stron internetowych każde działanie musi mieć jakiś cel, dlatego wdrażając content marketing powinieneś zastanowić się co chcesz przez to osiągnąć? Dla jednych najważniejsze jest zwiększenie sprzedaży a dla innych zbudowanie wizerunku czy też wypromowanie nowego produktu, a dla Ciebie? Analiza SWOT Wybrałeś już swój główny cel, teraz musisz zrobić analizę konkurencji oraz analizę[…]


Brak Page Rank-u na stronach ?

Tak jak Google zapowiadało doczekaliśmy się braku page ranku na stronach. Zatem jeden z ważniejszych czynników został wyłączony na dobre. Dla wielu specjalistów SEO był to ważny czynnik jakościowy w trakcie oceny strony. Teraz pozostały jedynie historie na popularnych portalach do sprawdzenia Page Rank-u, a w miejscu wielu popularnych wtyczek ukazuje nam się okrągłe 0.[…]